نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

تحلیلی و نقد افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند
نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

تحلیلی و نقد افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند

فرادرمانی یا دیوثی گری برای جنیان

عرفان حلقه .فرادرمانی .شعور کیهانی.و 

درمان با یک نظر!!!

ماجرایی فوق العاده خطر ناک که باعث نابودی زندگی قربانی میشه .. 

 

فرادرمانی روشی معتبر در دستان شیاطین


ماجرای فرادرمانی یا اتصال به نیروی هوشمند قدرتمند هستی و گرفتن شفای بیماریها یه موضوعه که قابل بررسیه و میشه ازش استفاده ی  مثبت و مفید  داشت.اما بشرطی که با شروط درستش انجام بشه.

در فرادرمانی فرد با تمرکز کرد به شعور افرینش خودش رو به همین جریان هوشمند میسپاره که ممکنه واقعا نتایجی هم داشته باشه که فعلا نمیشه قضاواتش کنیم اما همچین چیزی محال عقلی نیست و بعید نیست روزی واقعا هم عملی بشه 

فرادرمانی در عرفان حلقه

عرفان حلقه که به رهبری فردی به نام طاهری سالها پیش به شهرت رسید بخشی رو معرفی کرده به نام فرادرمانی.

در این روش بیماران جسمی و روحی  با مراجعه به یکی از کسانی که در مجموعه به جایگاه لیدری رسیدن در خواست ارتباط گیری بکنه.لیدر از فرد اجازه ی اتصال میخواد .یعنی میگه ایا راضی هستی که هوشمندی بدنت رو اسکن بکنه.بیمار هم میگه بله اجازه میدم..لیدر زمان مشخصی رو اعلام میکنه .میگه برو امشب راس فلان ساعت  در یک اتاق خلوت و تاریک دراز بکش و حرکت نکن تا هوشمندی اسکنت کنه.

درست راس همون ساعت فرد متوجه میشه در بدنش اتفاقی داره میافته.نشانه هایی که عرفان حلقه بهش میکه اثار هوشمندی.بعد  از این ارتباط احتمال داره بیماری خاصی که اون فرد داشت و حتی دکتر ها جواب کرده بودن هم درمان بشه.

اما زندگی اون فرد از همون لحظه رو به سقوطه

چون اون نشانه ها مربوط به نفوذ جن به بدن بوده .که با اجازه ی خود فرد تونستن بهش وارد بشن.و تا اخر عمر دست از سر بیمار بیچاره بر نمیدارن.

در این میان هر از گاهی بعضی از بیماران هم درمان میشن که  به دلیل تبلیغ شدن این مجموعه مجبورن یکی دو تا مورد خاص که جنبه ی تبلیغاتی داشته باشه رو  واقعا درمان کنن.والا کسی بهشون اعتماد نمیکنه.و در ازای این خدمت فرد در خدمت جن قرار میگیره که بحثش مفصله.

در واقع کمو بیش همچین نیروهایی رو ما در طول تاریخ شاهد بودیم و همین الانم هم هستند کسانی که با تمرکز روی افراد از راه دور فرد رو درمان میکنن.البته اسمش رو فردرمانی نمیذارن و چیز دیگه ای بهش میگن ولی همچین چیزی که انسان با تمرکز فکری بتونه از انرژی افرینش کمک بگیره ممکنه و شاید روزی کاملا عادی بشه.


شیطان پیروز داستان فرادرمانی


اما متاسفانه موضوع به این مهمی در همون ابتدای مطرح شدن در نطفه مسموم شد و تا سالها دیگه کسی سمتش نمیره .چون ضرباتی که بخاطر مسموم بودن این روش در همون ابتدای کار و توسط کسی که اون رو برای بار اول سر زبونها انداخت باعث شد مشکلات زیادی برای مردم ایجاد بشه و با بهانه ی فرادرمانی اجنه رو وارد زندکی مردم کرد.

و اصلا هم بعید نیست تمام این کارها توسط خود شیطان هدایت شده باشه.به این شکل که شیطان حس کرده که کم کم این علم و توانایی داره کشف میشه و اگه این نیروی قدرتمند افرینش رو مردم بتونن ازش استفاده کنند بعدش بیماری های روحی و جسمی از بین میره و بازار کار شیطان کساد میشه .برای همین جریان رو جوری هدایت کرد که تا اسم فرادرمانی به گوش میخوره بلافاصله شیطان هم در ذهن میاد و ترس و انزجار ایجاد میشه .دقیقا چیزی که شیطان دنبالش بود.

پس طرح فرادرمانی برای شیطان یک پروژه ی موفق بود.

ولی ما فکر کردیم پروژه ای بود که شیطان میخواست موفق بشه ولی نشد و شکست خورد.!!

اما  اون سم چی بود که باعث شد فرادرمانی به حاشیه بره و اسمش خراب بشه.

اون سم در واقع همون نظر کردن بود.نظر کردنی که لیدرها به درمانجو ها میکردن در واقع راه رو برای نفوذ جن به بدن باز میکرد.

ماجرای فرادرمانی نیازی به واسطه نداره.و اینکه مربیان این فرقه اصرار دارن حتما باید با اجازه ی رسمی ما این کار انجام بشه  و با امضا کردن برگه هایی که اسمهای مختلفی هم روش میذاشتن مثل لایه ی محافظ  یا سوگند نامه یا هر چیزی که معناش دخالت کردن یکی از لیدرها در ماجرای این ارتباط گیری باشه سمی بود  که باعث فاسد شدن این ماجرا شد.

در فرادرمانی هیچ نیازی به اجازه و نظر کسی نیست.

و هر کس خودش میتونه با تمرکز و توجه به مبدا افرینش و شعور هستی خودش رو درمان کنه.

یکی از قرائنی که میتونه در قبول مطلب کمکتون کنه تفاوت افرادی که از لیدرها مجوز داشتند با اونایی که مجوز نداشتنده.

اگه کسی لایه ی محافظ امضا شده داشته باشه   موقع ارتباط دهی یا ارتبط گرفتن ارتعاشات خیلی قوی ای رو حس میکنه که اونایی که این اجازه رو ندارن نمیتونن این همه ارتعاش دریافت کنن.

خود لیدرها میگن چون ما بهتون مجوز میدیم هوشمندی خیلی بهتر میتونه کار خودش رو انجام بده اما واقعیت اینه که این افراد وارد شدن جن به بدن رو حس میکنن و برای همین ارتعاش بیشتری دارن.

اون نیروی معمولی و سالم در فرادرمانی انقدرها هم قوی نیست که فرد بدنش بلرزه یا سوزن سوزن بشه یا جاییش درد بگیره یا همین علائمی که معمولا در  ارتباط گیری عنوان میشه همه بخاطر ورود اجنه به بدنه..


نشانه هایی برای مزاحمت جن ذکر شده و کافیه به اهلش مراجعه کنید تا مطلب  کاملا روشن بشه.

نشانه های وارد شدن جن به بدن

داستان وارد شدن جن به بدن مفصله که در همین وب سایت میتونید مطالبی رو مطالعه کنید .در هر صورتش جنیان چه  از نوع شیطانی و چه غیر شیطانی برای تامین انرژی یا همون غذا خوردن وارد موجودات جاندار دیگه میشن که بهترین منبع همین انسانه.

با حالتی شبیه مکیدن انرژی رو از انسان به خودشون جذب میکنن.این اتفاق ناخوش ایند رو شاید خیلی ها تجربه کردن ولی احتمالا متوجه نشدن.

اینکه گاهی اوقات حس میکنیم همیشه انگار خسته هستیم و انرژی نداریم.یا وقتی از خواب بیدار میشیم انگار تو خواب کار میکردیم و اصلا نشاط و سرحالی بیدار شدن از خواب رو حس نمیکنیم یکی از نشانه های دزدیده شدن انرژیمون توسط جنیانیان.

شاید بعضیها با خوندن این مطالب بترسن یا باور نکنن.ولی جن یکی از مخلوقات خداونده که بدون شک همه ما یکی از اون جنیان رو همیشه اطراف خودمون داریم.در واقع همون شیطان که میگن فریب میده منظور همین جنه.البته حداقل به ازای هر یک نفر یک جن شیطانی همیشه حضور داره ولی گاهی اوقات ممکن چندین جن در اطراف کسی یا در یک جمعی حضور پیدا کنن.این جریان روال عادیه روزانه ی ماست  .ولی مهم اینه که این جن نتونه از سپر دفاعیمون رد بشه و هر کاری میکنه از همون بیرون هاله انجام بده.در صورتی که خارج از هاله باشه خطر چندانی نداره و همون کار عادی خودش رو انجام میده .یعنی هر جا لازم شد سوسه میکنه.بدون اینکه بتونه از انرژی ما استفاده بکنه.مثل اینکه ینفر کنار ما داره با ما صحبت میکنه.و خطرش همینقدره.که صحبتهاش هم البته شیطانیه  و با گوش برزخیمون یا همون ناخوداگاهمون میشنویم.حالا گرفتار وسوسه میشیم یا نمیشیم بحثش جداست.

اما تا این حد رو اصلا نمیشه کاریش کرد.شیطان همیشه و در هر لحظه مراقبه و چاره ای نیست.اما بیشتر از اون دیگه بستگی به خود ما داره.که اجازه بدیم از هاله عبور کنه یا نه.

معلومه هیچکس نمیخواد اجازه بده.چون دلیلی برا گرفتار کردن خودش نداره.اما  بخاطر اینکه گناهان ما گاهی اوقات خیلی مداوم میشه یا کلا ناهنجاریهایی انجام میدیم که به هاله اسیب میزنه یا گاهی بیمار میشیم که بیماری هم خودش باعث باز شدن راه و اسیب هاله میشه لذا شیطان یا همون جنِ مراقب، هم از فرصت استفاده میکنه و وارد حریم ما میشه و بعد از این دیگه انواع گرفتاریها سراغمون میاد.در پست اخرین ضربه ی شیطان در همین وب میتونید عواقب این اتفاق شوم رو مطالعه کنید.

حالا این نظر کردن یا اجازه دادن لیدرهای عرفان حلقه باعث همین فاجعه میشه.چون اگه هاله ی فرد سالم باشه جن نمیتونه بهش وارد بشه مگر اینکه خود فرد اجازه بده.که این اجازه رو لیدر عرفان حلقه با عنوان اجازه دادن به هوشمندی جهت اسکن بدن میگیره.

اینکه پشت پرده چه مطالبی بین لیدر این مجموعه بوده و چه قرار دادی بسته شده نمیدونم ولی مسلما حاصل این توافقشون این بوده که هر کس مورد نظر قرار بگیره یا ارتباط بگیره عملا خودش راه رو برای نفوذ جنیان باز کرده.

این ماجرا هیچ جایی برای تردید نداره چون تنها توجیهیه  برا اتفاقات بعدی که برای این افراد میتونه باشه همین مزاحمت جنه.

البته در اینکه چه نوع جنی رو وارد بدن قربانی میکنن اطمینان ندارم ولی به احتمال زیاد یا از شیاطین هستن یا نوعی نزدیک به شیاطین.

گاهی اوقات هم که بین جنی که قبلا در بدن فرد بوده و جن جدید تنشی ایجاد میشه دیگه حال طرف حسابی بد میشه.اتفاقی که لیدرها میگن خارج کردن نیروهای غیر ارگانیک در واقع یک جابجایی با جن قبلی با جن جدیده.

نکته ی خیلی مهم دیگه اینکه این نوع جن گویا خیلی هم قدرتمند هستن چون برنامه ی زنده ای که همزمان ممکنه هزاران نفر رو پوشش بده رو میتونن حمایت کنن.

ماجرای سوگند نامه یا سپر دفاعی

در این داستان پول گرفتنهای لیدر ها برای فروش این اجازه ها هم در واقع اون افرادی که پول میدن عملا تبدیل میشن به نوعی دیوث..کارشون واسطه گری برای اجنه ست که بتونن مثل لیدر قبلی برای قربانیان جدید مجوز وارد شدن جن به بدنشون رو صادر کنن.

این مجموعه فوق العاده خطرناک و قویه.

 

ماجرای درمان چیست


شاید خود شما هم جزو افرادی باشید که با یک ارتباط گرفتن بهبود یافته اید.حتما سوال ایجاد شده که پس چطوری من خوب شدم.

با فرض اینکه کسی واقعا دردش  افتاده و تلقین نکرده بخودش و با فرض اینکه اتفاقی هم نبوده باشه و واقعا دردش افتاده یا بیماریش خوب شده باشه خب باز هم تعجبی نداره.شیطان قدرت زیادی داره.براش کار مشکلی نیست که کمی هزینه کنه .چون به ازای درمان یه سر درد قراره سالها میهمان قربانی باشه.برای جلب اعتماد ممکنه واقعا در مواردی باعث تسکین درد یا حتی درمان بشه.

این جادوگرها که واقعا کارهایی میکنن که هیچ توجیهی براش پیدا نمیشه خب با قدرت شیطان این کارو میکنن.

و دلیلش هم جلب اعتماده .باید مردم چیزی ببینند که جذبش بشن.

در یوتیب کانالی هست که فردی اون رو اداره میکنه و مدعیه از شاگردان عرفان حلقه ست.بابت فروش لایه ی محافظ از مردم پول میگیره!!و درد جامعه ی ما هم تا جایی بالا کشیده که عده ای با اشتیاق پول رو میپردازن.

غرض اینکه این ادم بقدری از شیطان خدمات گرفته که الان رسما داره تبلیغ شیطان رو میکنه و سعی داره به مردم بقبولونه که شیطان موجود بدی نیست این خود شما هستید که از شیطان به شکل بدی استفاده میکنید.شیطان میتونه خوب هم باشه!

این ادم واقعا از شیطان خوبی دیده که حالا اومده تبلیغش رو میکنه.پس درمان شدن در این مجموعه فقط یک دامه.یک درد خوب میشه و در مقابل زندگی تباه میشه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد