نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

تحلیلی و نقد افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند
نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

تحلیلی و نقد افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند

حقیقت بیماریهایی که به جن نسبت داده میشه (قسمت سوم)هاله و ضرورت آن

اهمیت وجود هاله در موجودات

 تا بحال از هاله  مطالب زیادی منتشر شده ولی در این مقاله موضوع هاله برای اولین بار به این شکل مطرح میشه..

اهمیت وجود هاله شاید چندان مورد مطالعه قرار نگرفته باشه ولی در  مجموعه  مقاله چند قسمتی مربوط به بیماری هایی که به جن نسبت داده شده  در این قسمت به ضرورت هاله در انسان اشاره شده.....

 قدرت هاله انسان 


 در دو قسمت قبل به این جا رسیدیم که جن وقتی میتونه به انسان اسیب وارد کنه که سپر دفاعی شخص معیوب شده باشه .و الا جن برای افراد سالم خطری نداره.افراد سالم هاله ی سالمی دارن .سالم یعنی هم بیماری در جسمشون ندارن و هم بیماری روحی ندارن

بیماری های جسمی و روحی دو علت اصلی اسیب خوردن هاله هستن.

پس یک اصل کلی اینه که هر کس به جنی گرفتار شده حتما یک مشکلی هم در هاله ی دفاعیش داشته.
هاله هم به دلایل مختلفی اسیب میبینه که یکیش بیماریه.یا داشتن بعضی از اخلاق های ناپسند.
که بحثش مفصله و فعلا موضوع بحث ما نیست.
خب حالا جنی با  رد شدن از هاله وارد بدن ما شد.بعدش چه اتفاقی میافته.

وقتی جنی از سپر دفاعی انسان و بلکه هر موجودی رد شد ظاهرا نباید با خارج از هاله ارتباطش قطع بشه.تا جایی که قالبی که بخودش میگیره کمی بزرگتر از انسانه و بخشی از اون بیرون از انسان میمونه(۱)


چرایی موضوع خیلی هم پیچیده نیست .چون وقتی میگیم جن نمیتونه از هاله رد بشه معناش اینه از داخل هم نمیتونه خارج بشه.یعنی اگه وارد حریم فردی بشه و به هر دلیل هاله بلافاصله ترمیم بشه اون جن دیگه در بدن اسیر میشه.
باز و بسته شدن هاله در زمان کوتاه رو میشه با عصبانیت های لحظه ای مثال زد.همینطور در حالت تحریکات جنسی که بطور موقت هاله باز میشه و بعد از فروکش کردن شعله ی خشم یا شهوت دوباره به حالت سالم بر میگرده.

اینجور موارد رو نمیشه به حساب موقعیتی برای ورود و اسکان اجنه محسوب کرد.چون زمانش جوری نیست که جن بخواد ماندگار بشه.ولی میتونه در همون لحظه استفاده ی خودش رو ببره .لذا در روایات ما مکرر میبینیم که همراه  بحث از  خشم و شهوت همیشه شیطان هم اومده.


اما همین باز شدن موقتی هم میتونه خودش یه هدف با شیاطین باشه چون مقدار فراوانی از انرژی در همون لحظات خشم و شهوت از انسان ازاد میشه لذا ممکنه شیطان یا جن معمولی برای گرفتن انرژی موقتی انسان رو جوری توهمی بکنه که فرد خشمگین بشه

خشم و شهوت انرژی زیادی رو از انسان خارج میکنن

.در زمان خشم انرژی زیادی از انسان ازاد میشه .و اجنه هم دنبال همین هستن.همینطور در شهوت هم این اتفاق میافته.اما اگه فرد در کل مشکل دیگه ای نداشته باشه با فروکش کردن خشم و شهوت مشکل رفع میشه اما اگه مثلا یک بیماری مزمن داشته باشه.مثلا سالهاست که مشکل معده داره.یا نقص عضو داده یا ادمیه که بعضی صفات بد رو بشکل افراطی داره.مثلا خیلی حریصه یا خیلی وسواسیه یا  عصبیه یا چیزی شبیه به این ویژگیها داشته باشه دیگه همیشه هاله ش بازه و اسیب خورده .

حالا  جن وارد همچین هاله ای شده.اولین کاری که میکنه اینه هر کاری که برای باز نگه داشتن اون مسیر ورود و خروج لازمه رو انجام میده..چون درسته که گفتیم بیماری یا اخلاق بد باعث ضعف هاله میشه اما این طور هم نیست که راه کاملا باز و هموار باشه .چون غیر از مورد نقص عضو بقیه ی موارد نسبیه.ممکنه هر لحظه شدید یا خفیف بشه.مثلا در بحث اخلاقی اگه فرد بخاطر  خساستش هاله ش اسیب خورده یا بخاطر بی بندو باری فکری و بی دینی اسیب خورده به نسبت شرایط حال این فرد هم تغییر میکنه.مثلا اگه جایی که خساستش خیلی پر رنگ داره خود نمایی میکنه اون لحظه هاله وضعش خیلی بدتر از وقتیه که اصلا موقعیتی برای خساست نداره .اگر چه این روحیه زخمش رو زده و همیشه این ضعف هست ولی وقتی موقعیتش پیش میاد اثر مخربش بیشتر میشه.

یا بیماری به هر حال شدت و ضعف داره کسی که مشکل معده درد داره همیشه که دردش یکنواخت نیست .گاهی میگیره گاهی خوبه.

پس هاله هم گاهی خیلی بازه چون در شدت درد معده قرار گرفته و گاهی فقط زخمیه چون معدش مشکل داره ولی فعلا دردی نداره.

موضوع خیلی حساستر از اینه که بشه به دو حالت ضعیف و شدید  تقسیم بندی کرد.اگه به سلامتی نمره ی هزار بدیم حالت فرد به سلامتی هر ساعت ممکنه با ساعت قبل تفاوت داشته باشه.الان درصد سلامتیش هشتصدوچهلو یکو نیمه ولی یک ساعت دیگه میشه هشتصدو چهلو یکو سه دهم....

منظور عدم ثبات شکل هاله در افراده. 

از طرف دیگه شرایطی که برای نفوذ جن لازمه هم متغیره.یوقت باید خیلی هاله باز باشه تا بتونه نفوذ کنه یوقت در کمترین اسیب هم میتونه وارد بشه.

لذا این موضوع باز بودن مسیر، یک چالش همیشگی برای اون جنه و همیشه تلاشش اینه با تحریک قوه ی خیال انسان، کاری بکنه که فرد بسمتی که هاله ش اسیب میخوره حرکت کنه.مثلا غذایی بخوره که براش ضرر داره.یا عصبانی بشه یا بخلش رو بشه......

این  تلاش اجنه در واقع عمده ی خطراتیه که انسان از طرف جن ممکنه در معرضش باشه.

اغلب مطالبی هم که به جن  نسبت داده میشه در همین راستاست.جن خودش نمیتونه عامل بیماری بشه اما بستر سازی رو میتونه از  طریق تلقین و توهم برامون ایجاد کنه.که اون هم خود ما هستیم که کاری رو انجام میدیم که برامون دردسر سازه .

پس جن این برنامه رو در اولویت فعالیتهاش قرار میده که بتونه همیشه در این بدن ساکن بشه.

ضمن اینه در تمام این مدت تا جایی که بتونه از انرژی ما میگیره تا خودش تامین بشه.البته این هم در هر شرایطی امکان پذیر نیست.یعنی ا ین نیست که اگه جن تونست از هاله عبور کنه دیگه همیشه میتونه انرژی انسان رو بگیره .شرایط خاصی هم باید باشه مثلا فرد باید بیحرکت باشه .و در تاریکی هم باشه.همینطور از لحاظ هاله در وضعیت مناسبی قرار داشته باشه.

البته گرفتن انرژی اگر چه ممکنه همیشه هم انجام بشه ولی به نظر میرسه مادام که شرایط ایده ال ایجاد نشه نمیتونه کار چندانی بکنه.

مثلا میدونید که جن با تاریکی راحته و نور اذیتش میکنه.من که سراغ ندارم جنی در روز روشن بخواد دیده بشه یا حضورش حس بشه.خصوصا در نور شدید  افتاب.حتی در روشنایی مصنوعی هم اذیت میشن.

لذا قربانی  رو بسمتی که اتاقش رو تاریک کنه سوق میدن.یعنی کاری میکنن فرد خودش از نور حس بدی بهش دست بده و هر وقت میره تو اتاقش چراغا رو خاموش میکنه.یا اگه نتونه اینکارو بکنه میره زیر پتو  که تاریکه.شاید خودش هم متوجه نشه که همچین میلی داره ولی اطرافیانش اگه دقت کنند میبینند همینطوره که عرض کردم.

نکته ی جالبی هم هست که بد نیست اشاره ای بهش بشه.گفتیم جن وقتی میتونه به حریم انسان وارد بشه و بهش اسیب بزنه که هاله اسیب خورده باشه.در قسمت  اول هم گفتیم که میکروبها یا کلا موجودات میکرسکپی که حامل بیماری هستن بهترین مَرکب برا اجنه محسوب میشن و نمیتونن همراه سایر موجودات وارد بشن چون با سپر دفاعی برخورد میکنن.اما ایا وقتی وارد  بدن شدن دسترسیشون به همه جای بدن امکان پذیره یا فقط به همون قسمت  معیوب بدن وارد میشن.

به نظر میرسه بستگی به علت اسیب مربوط باشه.ولی چیزی که میشه با یقین بیشتری گفت اینه که مسائل اخلاقی چون جای خاصی نداره لذا کل بدن رو در دسترس اجنه قرار میده.مثلا کسی که حرص پول و مال رو داره در واقع بیماره و این بیماری تمام وجودش رو گرفته.اما در مورد بیماریها اگه مربوط به عضو خاصی باشه من نتونستم متوجه بشم که چقدر میتونه دسترسی رو برای جن ایجاد کنه اما بیماریهایی مثل سرما خوردگی که کل بدن متاثر از بیماریه خب راه نفوذ جن رو به همه جا باز میگنه.

در روایات داریم حرکت جن در بدن مثل حرکت خون در رگهاست معنای این حرف اینه که جن در همه جای بدن میتونه حرکت کنه لذا بعید نیست اگه مثلا بخاطر نقص عضو ،هاله اسیب خورده باشه تمام بدن در دسترس جن قرار بگیره.

بحث هاله رو با سرج در اینترنت میتونید بطور دقیق مطالعه بکنید چیزی که مربوط به این بحث میشه و شاید جای دیگه نتونید پیدا بکنید ارتباط بین هاله و جن هستش.

هاله ای که اطراف بدن انسان رو احاطه کرده جنسش از انرژیه البته نوع خاصی از انرژی.که در انرژی درمانی هم همین انرژیه که منتقل میشه.انرژی ای که برای حرکت و رشد بدن هست که قابل انتقال نیست.

بنابر این انرژی هاله قابل انتقال به دیگران هم هست.و این انتقال هم بخودی خود شکل میگیره.وقتی دو نفر به هم نزدیک میشه انرژی هر دو نفر روی طرف مقابل اثر میذاره.لذا اگه مدتی با فرد شجاعی زندگی کنیم ما هم شجاع میشیم اگه با فرد بخیل باشیم بخیل میشیم.اینکه کدوم طرف اثر پذیری بیشتری داره هم به قدرت طرفین بستگی داره.البته این صحبتها رو فقط فاکتور میگیریم که بهش اشاره کرده باشیم در پست دیگه بیشتر راجعشون صحبت خواهیم .

مطلب بعدی اینکه این انرژی از طریق نوک انگشتان و کف دست در انرژی درمانی به فرد دیگه منتقل میشه.

اگه کسی روی پرنا ی خودش کار بکنه میتونه  از این انرژی برای دفع اجنه هم استفاده بکنه.هم برای اجنه ی مزاحم خودش هم دیگران.

بزودی پستی در این مورد مینویسم ان شاالله


قسمت دوم جن عاشق و اختیارhttp://serathedayat.blogfa.com/post/92


(۱) در قسمتهای قبل توضیح دادیم که جن قالب  مشخصی نداره یا لااقل برای ما قابل دیدن نیست و همه تصاویر که از جن دیده شده در واقع فقط تصویره و یا قالب موقتیه که بخاطر شرایط بخودش گرفته 




نظرات 3 + ارسال نظر
علی جمعه 24 آذر 1402 ساعت 14:47

به نظر شما امکان داره همزمان دو یا چند جن در یک چاکرا قرار بگیرند و انرژی از بدن انسان بگیرند؟

بله ممکنه . البته ما صحبت از چاکرا نکردیم ولی ممکنه چندین جن در بدن کسی فعال باشه

سمیه یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 10:58

سلام.من متاسفانه بچه که بودم یه دروغ گفتم همون برام شد یه مشکل توی اعضای بدنم.الان که این مطلب رو خوندم احتمال میدم دلیل بیماریم همون دروغ بوده که راه برای شیطان باز بشه و این مشکل برام بوجود بیاد.باید با کی صحبت کنم این مشکل رو چطوری رفع کنم.این بیماری رو چکارش کنم.کسی هست جواب منو بده؟

سلام از واتساپ یا تلگرام به این شماره پیام بدید09309250906

علی جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 13:28

من که سراغ ندارم جنی در روز روشن بخواد دیده بشه یا حضورش حس بشه.خصوصا در نور شدید افتاب.حتی در روشنایی مصنوعی هم اذیت میشن.

این قسمت درست نیست. من تو روز روشن آزار جن رو دیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد