نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

تحلیلی و نقد افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند
نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

تحلیلی و نقد افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند

فروش لایه ی محافظ جن در اینترنت!!

از بهشت فروشی کشیشان تا لایه ی محافظ فروشی مدعیان فرادرمانی

حتما شما هم لااقل یکبار به ماجرای بهشت فروشی کشیشان مسیحی خندیدید و با تکان دادن سر شعور مردمان اون زمون که  شما رو متعجب کرده رو  زیر  سوال بردید

حالا اگه بشنوید همین امروز و همین شهروندان معمولی خودمون در ایران کاری عجیبتر از بهشت خریدن میکنند چه واکنشی نشون میدید...  

 


واقعا هنوز هم هستند کسانی که چنین باورهایی دارند وبرای داشتن محافظ در برابر چیزی که اسمش رو میذارن نیروی منفی پول میدن!!!


ماجرای عرفان حلقه رو که بخاطر دارید.همون فردی که بجرم وارد کردن شیاطین به زندگی مردم و سخنان الحادی به اعدام محکوم شد واخیر البته بعد از تخفیف مجازات کشور رو ترک کرده.

یکی از داستانهایی که با استقبال زیادی هم روبرو شده بود ماجرای فرادرمانی بود.گرچه من نمیخوام اصل فرادرمانی رو منکر بشم چون منکر نیروی بیکران افرینش نیستیم .بعید هم نیست که با تمرکز روی این نیروی عظیم الهی بشه بیماریها رو رفع کرد.

اما ماجرای این مجموعه از همون ابتدا مسموم شد و با باز شدن پای جن به ماجرا عملا این امکان که بشه از نیروی افرینش به شکل متفاوت استفاده کرد دیگه مقدور نبود.جوری ماجرا پیش میرفت که  فردی که میخواست ارتباط بگیره همون اول با  جنیان درگیر میشد.

البته مردم  متوجه نمیشدن و علائم ورود جن به بدن رو بحساب تاثیر هوشمندی روی بدن میذاشتن.در حالی که نه تنها خبری از هوشمندی نبود که این ارتباط  گرفتنها اول یگرفتاری بلند مدت بود.اما ویژگی این جور  گرفتاریها جوریکه  اثار مخربش مخفیه و ممکنه قربانی اصلا هیچ وقت متوجه نشه چه بلایی سرش اومده .که برای اطلاعات بیشتر میتونید در همین  وبسایت خطرات وارد شدن جن به بدن  رو مطالعه کنید.فقط همین قدر اشاره کنم که این ماجرا کاملا عادیه که جن وارد بدن انسان بشه و چیز عجیبی نیست .در واقع مس جن که در قران هم بهش اشاره شده اشاره به همین اتفاقه .وقتی هاله ی انسان مقاومت خودش رو از دست بده و اسیب ببینه جن میتونه بهش وارد بشه.

این منطقیه.اما اینکه ینفر ادعا کنه من یه لایه بهتون میدم که شما رو از ورود جن در امان نگه داره رو نمیدونم چطوری باید باور کرد

اخیرا در یوتیب افرادی پیدا شدن که مدعی هستن پرچمی رو که لیدر اصلی عرفان حلقه زمین گذاشته بود رو برداشتن و میخوان مردم رو هدایت کنن .یا بقول خودشون آگاهی به مردم بدن..اگاهی ای که جنسش تبلیغ شیطان و انکار خداوند خالق و ناظر بر هستیه!

بخشی از فعالیت این افراد فروش انواع نیروهای معنویه.از فروش سوگند نامه گرفته تا فروش لایه ی محافظ!!.

تصورش مشکله ولی واقعیت اینه که طی همین روزهای اخیر یعنی  در بهار ۹۹ عده ای رفتن پول دادن و لایه محافظ خریدن!!!

.و جالبتر اینجاست که همین جماعت بقدری متاثر شد ن که دیگران رو نادان میدونن.میگن بقیه صد سال از ما عقبتر هستن که مثل ما فکر نمیکنن.!

همین افراد از فردا میخوان  برن دیگران  رو درمان کنن.و خدا نکنه که موفق بشن .یعنی سازمان اجنه ازشون حمایت کنند و همونطور که لیدرشون با نظر کردن  راه رو برای حمله ی جنیان به بدن مردم بیگناه باز میکنه ،اینها هم بتونن اینکارو بکنن خیلی راحت و واقعا فقط از  سر نادانیه یمشت ادم بیکار ؛جمع زیادی از مردم گرفتار جن میشن و تا سالها این جن بلای جونشون میشه.این حرکت که بی غیرتیه یک انسان در برابر همنوعان خودش محسوب میشه به دیوثی گری برای جنیان تعبیر شده .

سالها طول میکشه که قربانی متوجه بشه چه اشتباهی کرده و همون موقع متوجه نمیشن.خصوصا اینکه نشانه های ورود جن به بدن رو اثار تلاش هوشمندی معرفی میکنن.و مردم بینوا با اینکه میفهمن داره اتفاقی میافته و بجای اینکه سریعا خودشون رو از اون وضع خلاص کنن با خوشحالی منتظر میشن تا جن کاملا بتونه  به بدنش مسلط بشه.یا بقول خودشون هوشمندی اثر کنه.

بعد هر روز که میگذره ضعیف و ضعیفتر میشن و خلاصه بحثش مفصله ...

اگه هنوز گرفتار این جماعت لایه محافظ فروش نشدید و مطلب رو درک میکنید لطفا در اطلاع رسانی به دیگران بی تفاوت نباشید و تا جایی که ممکنه به این بندگان خدا اطلاع بدید که مراقب باشن یا لااقل تحقیق کنن.یا حداقل به دیگران بدون اجازه ی خودشون نظر نکنن و دیگران رو گرفتار جن نکنن که این کار تبعات داره و پای خودشون رو میگیره.

اگر چه نیازی به توضیح نیست که چرا فروختن لایه ی محافظ کار جاهلانه ایه .همونطور که ماجرای بهشت فروشی کشیشان نیاز به توضیح نداره و هر کس در نگاه اول میتونه ماجرا رو متوجه بشه اما من باب اینکه شاید یکی از همون افرادی که رفتن پول دادن و لایه ی محافظ خریدن ،این متن رو بخونه چند جمله اشاره میکنم که شاید براشون مفید باشه.

وقتی داریم از هوشمندی و جهان افرینش صحبت میکنیم معناش منحصرا در این جغرفیا و در این زمان و برای ما نیست.اگه هوشمندی ای رو باور داریم که صد البته ما هم بهش باور داریم معناش اینه که این هوشمندی کل هستی رو شامل میشه.هستی یعنی تمام کهکشانها با اون عظمت یا ذرات پلاسمایی با اون عظمت در ظرافت رو هم شامل میشه.اونم نه برای امروز و دیروز .بلکه از همون زمان پیدایش تا لحظه ی اخر این هوشمندی در سرتاسر هستی و برای تمام اجزائش داره نظارت میکنه.

خب این وسط اینا که ادعا میکنن لایه ی محافظ میفروشن و باید حتما اون برگه ها رو امضا کنن تا مشتری از حملات جنیان یا همون موجودات غیر ارگانیک در امان باشن، میشه توضیح بدن چرا باید همچین نیروی عظیمی کارش گیر اجازه ی شما باشه؟!شما اخه چیکاره ی هستی هستی د؟!.یا جنیان چرا باید از امضای شما همچین واهمه ای داشته باشن؟ .و اساس این لایه ی محافظ از کجا پیداش شده.؟

این همه موجود در جهان که پول نمیدن به این لیدرها که لایه محافظ داشته باشن یعنی در خطر هستن و فقط اون چند نفر در امانن!؟

حالا اگه این افراد یروزی نباشن تکلیف چیه.یا همین پونزده سال پیش که همچین تزی مطرح نشده بود تکلیف چی بود.بعد چطور شد که لایه ی محافظ رو منحصرا به لیدرهای عرفان حلقه دادن.

بیایین فرض کنیم شما هم فردا شدید یه لیدر مثل همون لیدر که به شما لایه فروخته.خب لابد شما هم باید برای دیگران لایه بفروشید دیگه .اونوقت خودتون اصلا میتونید درک کنید این امضای شما چطور ممکنه همچین قدرتی داشته باشه.وقتی خود ادم نمیدونه چی داره میفروشه چه توقعی از عملکرد اون باید داشت .

حالا مثلا خود بنده الان از این لایه ها ندارم مثلا اگه بخوام بکسی نظر کنم نظرم نمیگیره .یا جن اون طرف به من حمله میکنه.؟!و اونا که پول دادن نظرشون میگیره  و در امان هستن؟!.بیایید امتحان کنیم روی یه نفر ببینیم چه فرقی بینمون هست و چه خطری برای من داره.

این چجور هوشمندی ایه که کارش گیر امضای یه نفره.

که اگه اون امضا کنه کار میکنه و الا نه یا اگه اون نظر کنه فعال میشه و الا غیر فعاله.

اگه هم همچین چیزی وجود داشته باشه قطعا این انحصار برای افرادیه که ادم حسابی باشن.یعنی از اولیا الله باشن.نه اینکه اجازه شون دست کسی باشه که معتقده انسان رو خدا خلق نکرده بلکه انسان محصول ادم فضاییهاست!!.و هر جا هم از خدا حرف میزنه منظورش همون نیرویی باشه که لحظه ی اول خلقت جهان رو ایجاد کرد.که یعنی دیگه بعدش این نیرو کاری با جهان نداره و همه چی خودکار کار میکنه یعنی خداوند خالق و حاظر و شاهد بر اعمال ما و خداوندی که دعای ما رو میشنوه و استجابت میکنه رو اصلا به سخره بگیره و با تمسخر راجعش حرف بزنه .!! چرا باید همچین قدرتی دست همچین ادمی باشه؟!

چرا باید هوشمندی کارش با این افراد هماهنگ بشه.

کمی فکر کنیم و متاثر از تبلیغات نشیم.

فضای یوتیب اصلا جای معتبری نیست.معمولا تعداد و مضمون کامنتها جو  رو  تعریف میکنه .که باعث میشه مخاطبان بعدی موضعشون با اصل کلیپ مشخص بشه .

اینکه کامنتها همه تعریف و تمجید میکنند چیزی رو ثابت نمیکنه و دلیل بر درستی ادعای اون فیلم نمیشه.

کامنت نویسها هم یکی هستن مثل بقیه.متاسفانه این موج خدا گریزی و گرایش به سمت شیطان این روزها شتاب  زیادی بین جوانان  داره پیدا میکنه.

جا داره هر کس به همون اندازه که توانش هست  کوتاهی نکنه و تلاشش رو بکنه که اطلاع رسانی کنه که بسات این مدعیان جمع بشه.حیف اعتقادات پاک شیعه ها نیست که پیرو این افراد بشن؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد