نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

تحلیلی و نقد افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند
نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

نقد مدعیان علوم مربوط به اجنه و ماورا

تحلیلی و نقد افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند

حقیقت گرایش جن به انسان

جن چگونه موجودیست

بر خلاف تصور عامه جنیان درست کنار ما زندگی میکنن.و  امکان نداره کسی بدون اینکه جنی همراهش باشه رو پیدا کنید 

 

اگه از علاقه مندان به موضوعات ماورایی باشید حتما تا حالا سایتهای مختلف رو مطالعه کردید و کلیات مطلب رو میدونید..اما چون میخواییم وارد یه بحث مهم بشیم یه اشاره ای به ماهیت جن داشته باشیم بهتره.

  • جن جنس لطیف از ماده ست و  روح داره 
  • جن زندگی و زادو ولد داره 
  • مرگ رو تجربه میکنن و وارد برزخ میشن
  • هیچ جنی قابل دیدن نیست 
  • قدرت جن در وارد شدن به قوه ی خیال انسانه
  • اغلب تصاویری که از جن دیده شده بخاطر تصرف جن در قوه ی بینایی فرد بوده 
  • جن برای زندگی نیاز به انرژی یا همون غذا داره
  • عقل و شعور داره ولی عقلشون مثل انسان عقل برهانی و منطقی نیست و سطحیه 
  • احساس داره 
  • شهوت داره و میل جنسی که البته تفاوت زیادی با انسان داره
  • مهمترین خطر جن برای انسان اولا دسته ی شیاطین جنی هستند.
  • جنیان یا شیطانی هستند یا عادی
  • و بعد همه ی جنیان با هدف گرفتن انرژی از انسان خطر بالقوه محسوب میشن
  • همه موجودات سپر دفاعی ای دارند که جن نمیتونه ازش عبور کنه
  • اگه این سپر دفاعی یا همون هاله سوراخ بشه یا ضعیف بشه جن میتونه به موجودات وارد بشه 
  • باز شدن غیر اصولی چشم سوم که باعث اسیب خوردن هاله هم  میشه راه رو برای وارد شدن جن باز میکنه
  • جن عاشق در واقع اسم مجازی و غیر واقعیه و الا تا جایی که بتونه این جن تلاش میکنه از قربانی انرژی بگیره.ولی به مرگش هم راضی نمیشه.
  • جن خودش نمیتونه کسی رو بیمار کنه اما میتونه با وسوسه فرد رو به سمتی ببره که بیماریش خوب نشه یا بیماری جدید بگیره


در اینکه این موجودات وجود دارند که شکی نیست و اولین و مهمترین دلیل قرانه که به شکلهای مختلف از جن صحبت کرده.

ما طبق قران میدونیم اجنه از محلوقات خداوند هستن و بهمراه انسان یکی از دو نوع مخلوق خداوند که بهشون اختیار داده شده هستن.

این اختیار رو هیچ کدوم از موجودات ندارن.یعنی مثلا حیوانات همه موحد هستند.و بطور تکوینی در جهتی که خدا براشون تعریف کرده زندگی میکنن.حیوان کافر یا متمرد نداریم .فرشته ها هم که فقط طبق خلقتشون انجام وظیفه میکنن .یعنی تخلف از دستور براشون ممکن نیست.(شاید شما هم شنیده باشید اخیرا عده ای با کمک خواستن از فرشته ها سعی میکنن به مردم ارامش بدن و مدتیشن کنن.اما این کار در واقع کاملا بی اثر .چون فرشته که اختیاری نداره که بخواد به ما کمک کنه .اون وظیفه ش رو هر چی باشه انجام میده چه ما بگیم چه نگیم.بیشتر از وظیفه هم انجام نمیده چون در توانش نیست)به هر حال فرشته ها هم تحت فرمان خداوند هستن.ساید موجودات هم به نوعی ذی شعور هستن.از گیاهان گرفته تا جمادات و گازها.چون همه ی موجودات هستی درحال تسبیح خداوند هستن.اخیرا هم که علم ثابت کرده همه موجودات در حالت پلاسمایی نوعی حرکت دارن و هیچ چیز سکون مطلق نیست.

اما در این بین دو گونه ی جن و انسان ،مختار هستن.میتونن اطاعت کنند یا سرپیچی کنن.

خداوند هم برای انسانها پیامبر فرستاده که جنیان هم پیامبراشون همین ها هستن و خودشون پیامبر ندارن.لذا اجنه ممکنه به هر دینی پیدا بشن.از یهودی گرفته تا مسیحی و مسلمان .و عده ای هم کافر هستن.

دنیای اجنه منطبق با دنیای ماست و در همین کره ی زمین هستن.و جای دیگه نمیتونن برن.اما نه اینکه در جای خاصی از زمبن باشن.درست همین جا که مردم دارن زندگی میکنن اونها هم هستن.چون اصلا کاری به ما ندارن یعنی ماده از حیث وجودی در یه مرتبه ی دیگه ایه.

این اختلاف طبقات چندان هم عجیب و برای ما دور از فهم نیست.


 ماهیت جن

در اینکه ماهیت جن چی هست  کسی نمیتونه با قاطعیت چیزی بگه چون اصلا عالم اونها با ما تفاوت داره و اصلا امکان بررسیش وجود نداره.اما با توجه به ویژگیهایی که داره گفته میشه کالبد جن نوعی پلاسماست اما خب با تفاوتهای زیاد  .همون طور که ما از خاک هستیم ولی شباهت چندانی با خاک نداریم.

کالبدی هم که برا جن گفته میشه در واقع هر چی که باشه شکل ثابتی نداره..

شاید بشه گفت هیچ کالبدی که به ذهن ما قابل تصور باشه  برای جن وجود نداره.

به هر حال بعد ازمرگ نیاز به قبرستان ندارن.

اما نکته ی مهم اینه که روح و کالبد دو جز اصلی جن محسوب میشه .و زمانی این روح  جسم رو ترک میکنه که در واقع مرگ جن محسوب میشه و بعد از مرگ اونها هم وارد برزخ میشن.برزخی که تا وقتی زنده بودن بهش دسترسی نداشتن.

از اونجایی که زندگی اجنه در بعد دیگه ای هستش عمر اونها از نگاه ما خیلی زیاده.چند هزار سال هم گفته شده.مثلا شیطان که از زمان حضرت ادم هستش قبلش هم بوده بعد از این هم معلوم نیست چقدر زنده باشه.

زاد و ولد و ازدواج دارن  که لازمه ی زندگی رو خودتون فکر کنید چه چیزهایی میتونه باشه.یعنی درد و رنج .شادی و غم ..پیروزی و شکست.علاقه و تنفر.خشم عبادت خوشحالی گریه و رقص و پای کوبی .اسارت و ازادی زندانی شدن محاکمه شدن محکومیت .و... 

پستهای مختلف و مسئولیتهای مختلف.نژادهای مختلف و......

غذای جنیان


در واقع همه ی  این مطالب مقدمه ای بود که به بحث غذا خوردن جن برسیم که در همین بحث مطلبی رو برای اولین بار منتشر میکنم که به نوبه ی خودش خیلی مهمه.

هر موجودی برای زندگی یا اساسا بودن نیاز به انرژی داره.

جن هم از این قائده جدا نیست و باید برای خودش منبع تغذیه ای داشته باشه.

منبعی که انرژی لازم رو بهش برسونه.

اما جن بدن و دستگاه گوارش نداره  و اساسا قابلیت حضم چیزی رو نداره

غذای جنیان!! مهمترین موضوع که مرتبط با انسان است 


واقعیت اینه که پرداختن به موضوع تغذیه ی اجنه اساسی ترین موضوعیه که در مورد اجنه به انسان ارتباط داره ولی من ندیدم کسی بهش پرداخته باشه.

حتی اشاره هم نشده.در حالی که تمام اتفاقاتی که مردم هم ازش شکایت دارند ریشه در همین داره

جن هم برای زندگی و زاد و ولد نیاز به انرژی داره و باید تامین کنه.از اونجایی که همه ی جنیان درک و شعور دارن و از این حیث خیلی به انسان شباهت دارن پس میشه گفت برای تامین نیازشون تدبیر میکنن و نقشه میکشن .

چون جنیان بجای اینکه  غذا بخورن و با سوخت و ساز بدن انرژیشون تامین میشه ،مستقیما خود انرژی رو از موجودات دیگه میگیرن.تقریبا همه حیوانات و خوراکیهای اونها و هر چیزی که انرژی داشته باشه در سبد تغذیه ای اجنه قرار دارن.

حتی خود انسان یکی از منابع جنیان محسوب میشه.و اتفاقا  بهترین مورد برا گرفتن انرژی خود انسانه.

جربان انرژی کم و زیاد در کره ی زمین پیدا میشه.و لی در سایر کرات جن نمیتونه زنده بمونه در حالی که شاید تا مصافتی هم بتونه از زمین دور بشه اما نهایتا باید برگرده و همینجا تامین انرژی کنه.

و همین موضوع دلیل ساکن بودن اجنه در زمینه.

یاد اوری میکنم جن هیچ شکل و قالبی که برای انسان قابل دیدن باشه نداره.و میتونه بنا بر شرایط به هر شکلی در بیاد.این قابلیت جن برای تامین انرژی از موجودات ضروریه.چون در حقیقت اگه بخواد از چیزی انرژی بگیره باید خیلی در اون ماده ریز بشه.در حد سلولی و میکروسکپی.والا اصلا نمیتونه انرژی رو جذب کنه.

هاله مهمترین محافظ موجودات از خطر جن


خداوند همه ی خلقتش روی حساب کتاب ظریفی بنا نهاده شده.مثلا همه ی موجودات یک هاله  اطراف خودشون دارن که در واقع مثل سپر محافظ برای موجودات عمل میکنه.چیزی شبیه جو کره ی زمین که اشعه های خطر ناک و مضر جوی بخصوص خورشیدی رو دفع میکنه و زمین رو  محافظت میکنه.هاله هم از اجسام محافظت میکنه.اما در برابر تشعشات ضعیفتر از نور خورشید.انرژی های مخربی که در زمان چشم زخم ساتع میشه یا انرژی منفی ای که انسان حسود ارسال میکنه.یا انرژی طلسمها و جادوگرها در واقع بخشی از اسیب های احتمالی هستند که بخش زیادی از اونها توسط هاله  دفع میشه.همینطور هاله جلوی ورود اجنه به حریم انسان رو هم میگیره.

یعنی هیچ جنی نمیتونه از هاله ی سالم عبور کنه.چه در مورد انسان و چه سایر موجودات.لذا اجنه برای گرفتن انرژی موجودات ناچارن سراغ طعمه هایی برن که هاله شون اسیب خورد.که بحث هاله و اسیب های مرتبط و تقویتش یه بحث مفصلیه که میتونید  مطالعه بفرمایید

بطور طبیعی همه ی موجودات سالم هاله شون هم سالمه اما به محض اینکه عیبی در اون موجود ایجاد بشه هاله هم زخمی میشه یا ضعیف میشه جوری که جن میتونه ازش عبور کنه.

در مورد جامدات که هاله یکنواخته و تغییری نداره اما در مورد انسان تابع فاکتورهای زیادی هستش.و ممکنه تغییر کنه.هاله هر فرد از لحاظ قدرت زیبایی ،رنگ ،قطر و اراعاشات منحصر به خود اون شخصه .دو نفر که هاله ی کاملا مشابه داشته باشن پیدا نمیشه.

در بعضی از حالتهایی که هاله بخودش میگیره شرایط برای رد شدن جن فراهم میشه و اینجاست که دردسر هم شروع میشه.

راه نفوذ هاله ممکنه برای چند لحظه باز بشه و بلافاصله بسته بشه که در این صورت خطر چندانی نداره.مثل کسی که دچار دردی میشه  اما  زود حالت عادی پیدا میکنه.در زمان درد  آشفتگی هاله راه رو برای جن باز کرده اما بخاطر فرصت کم جن نمیتونه اسیب چندانی وارد کنه.

تا جایی که بنده متوجه شدم(اونطور که مشاهده کنندگان تعریف کردن)همواره باید ارتباط جن با بیرون برقرار باشه .یعنی امکان نداره جنی بتونه وارد جسمی بشه و راهش بسته بشه .چون در اون صورت جن هم گرفتار میشه.و نمیتونه خارج بشه.لذا همیشه بخشی از جن خارج از انسان میمونه!!و تفاقا همین مورد هم پیش اومده.

گویا در بعضی شرایط جنی که به بدن وارد میشه دیگه نمیتونه خارج بشه.در این مورد خیلی حرف هست اما با توجه به باز خورد منفی این مطلب بیشتر از این راجعش حرف نمیزنم.همین قدر بگم که حجامت و طب سوزنی راههای موجود برای خلاصی از این وضع هستن.

بیمار حس میکنه  چیزی شبیه هوا زیر پوستش حرکت میکنه و...

یک اصل مهم


چند تا نکته رو تا اینجا مطرح کردیم  .که یک موردش بقدری مهمه که همه ی مسائل مربوط به جن و شیطان رو تحت تاثیر قرار میده.

ایتکه:

همه ی اجنه بطور غریزی به بدن انسان علاقه دارند و هر جا که بتونن وارد بدن میشن.این موضوع بیشتر برای تامین انرژی هستش .

عنواین مختلفی که روی جن میذارن همه فرع بر ماجراست یعنی بعدا ممکنه ایجاد بشه.یا ممکنه هیچ کدوم از اونها نباشه ولی در عین حال جن هم وارد بدن شده باشه


جن عاشق .همزاد،جن عامر مزاحم .باد پریان و جنهای دیگه هم همینطورند.

لذا ممکنه طلسم یا دعایی که مردم از دعا نویسها میگرن و موکل داره خودش بلای جون اون شخص بشه.

فرد ی برای اومدن خواستگار میره دعا با طلسم میگیره با فرض اینکه واقعا اون طلسم کار کنه و خواستگار هم براش بیاد ولی در این مدت جن موکل در صورت باز بودن هاله دفاعی دختر خانم با یکی دیگه از افراد خونواده برای تامین انرژی خودش وارد بدنشون بشه.و اگه شرایط مناسب باشه ممکنه تا سالها این وضع ادامه داشته باشه.

ضمن اینکه خود فرد چیزی متوجه نمیشه.مگر اینکه بعد از مدتی اون جن بخواد قوی ی جنسی این قربانی رو تحریک کنه که اون موقع کم کم متوجه میشه جنی در بدن داره.

حضور جن و گرفتن انرژی انسان باعث ضعف و بیحالی میشه.انسان تمایلی به خارج شدن از رختخواب نداره و نهابتا تا زمین گیر کردن فرد هم ممکنه پیش بره.

اما معناش این نیست که جن باعث بیماری میشه.که در ادامه توضیح خواهم داد

کیفیت وارد شدن جن به بدن و گرفتن انرژی


همونطور که گفته شد جن هیچ شکلی که قابل دیدن باشه نداره.و تمام تصاویری که مردم دیدن همه صرفا تصویر بوده و در واقعیت چیزی نبوده.

این موجود حقیقتا برای انسان قابل فهم نیست .و کارایی میتونه انجام بده که ما در توهممون هم نمیتونیم همچین چیزایی رو خلق کنیم.

جن وقتی بخواد از قربانی یا طعمه یا غذا .فرقی نداره اسمش رو چی بذاریم.وقتی میخواد انرژی چیزی رو بگیره ناچاره کاملا ریز و میکروسکپی وارد عمل بشه.

جن از  هوا هم لطیف تره.میتونه وارد گوشت و اسخوان بشه و حرکت کنه.

یجورایی شبیه جریان الکتریسیته شاید بشه گفت.یعنی حتی حرکتش در بدن هم همین حس رو ممکنه ایجاد کنه.البته نه برای هر کس.اگه کسی حساسیت بدنیش خیلی زیاد باشه زودتر متوجه میشه.مثلا بعضی افراد که به جنس لباس هم حساسن چون کشیده شدن لباس به پوست حس بدی بهشون میده.البته مثلا گفتم شاید اونها هم متوجه نشن.خلاصه افراد خیلی حساس متوجه حرکتش میشن که تقریبا همه  این حالت که عرض کردم  رو تجربه کردن.مثل جریان خیلی خیلی ضعیف برق .

تصور کنید چقدر باید عمق نفوذش بالا باشه.

اما نکته ی مهم این ماجرا اینه که حضور جن جوریه که همزمان به همه ی بدن مسلط میشه یعنی هم ذهن هم جسم هم جسم اتری.یک تسلط عمیقه.

که به نسبت نفوذی که کرده شدت و ضعف داره.

در زمان نفوذ هم مادامی که فرد در حال حرکت باشه اون جن یا مجبوره کلا خارج بشه و اطراف اون فرد بمونه تا فرصت مناسب ایجاد بشه.یا بخش کمی از خودش رو نفوذ میکنه و بخش بیشترش بیرون از بدن میمونه.

چون عملا نمیتونه در حال حرکت انرژی چندانی از قربانیش بگیره که دلیل خودش رو داره.

وضعیت بدنی  انسان  از نگاه جن

بهترین حالت برای تخلیه انرژی حالت بیحال افتادن تو رخت خوابه. برای جن ظاهرا بیدار بودن قربانی بهتر از خواب بودنشه.علتش اینه که موقع خواب بدن کمترین مقدار انرژی رو ازاد  میکنه لذا اغلب افرادی که گرفتار جن هستند شبها بیدارن.یعنی نمیتونن بخوان.این ماجرا در طولانی مدت گرفتاریهای بیشتری هم ایجاد میکنه.همه میدونیم که خواب روز نمیتونه جای خواب شب رو بگیره.این وضع باز هم برای جن یک امتیازه..انسان بیحال بیحرکتتره .یعنی چیزی که  اون میخواد! ضمن اینکه در طولانی مدت بیماری های جدیدی هم سراغش میاد.

شاید گفتنش خوشا یند نباشه ولی احتمالا شما هم در مستند حیات وحش دیده باشید که بعضی از حشرات حشره ی دیگه ای رو فلج میکنن و حیوان نمیتونه حرکت کنه ولی زنده میمونه بعد درون قربانی تخم ریزی میکنه که هم جای گرمی برای لارو هاش ساخته باشه هم بعد از تولد غذای تازه برای نوزاداش فراهم باشه!

رفتار جنی که به انسان مسلط میشه چیزی تو همین مایه هاست.اون نمیخواد قربانیش بمیره چون عملا دیگه بدردش نمیخوره.از طرف دیگه باید قربانی همیشه بیحال باشه و کم تحرک !

واقعا بیرحمانه ست.

اما اینکه چرا شب بیشتر فعالیت میکنه هم جالبه

جن و نور

 

اینکه چرا جن از نور گریزانه نمیدونم ولی اصل موضوع مسلمه که از نور فراریه.یا بهتره بگیم عموم جنها از نور فراری هستند.

علاقه ی زیادی به تاریکی دارن لذا اگه دقت بکنید افراد مبتلا معمولا ترجیح میدن در جای تاریک باشن.اگه هم براشون مقدور نباشه میرن زیر پتو.

ماجرا خیلی براشون جدیه.احتمالا اسیب میبینن که انقدر از نور متنفر هستن.

تا جایی که اگه در تاریکی بطور ناگهانی نور زیادی وارد اتاق بشه بشدت واکنش نشون میدن.

این  واکنششون در مورد لیزر هم دیده شده.

در این پست سعی بر این بود مقدماتی برای وارد شدن به موضوع جن مطرح بشه در پستهای بعدی عمیقتر وارد بحث خواهیم شد ان شاللله


نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 03:56

واقعا ممنونم نیاز داشتم به این مطلب خیلی کمکم کرد خدا حافظتون باشه

سعید چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 10:50

سلام ، خسته نباشید.
این مطلب واقعاً مفید و روشنگر بود

سلام ممنونم از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد